تابلو معاملات زیر ذره بین؛

بالاترین عرضه و تقاضا در بازار سهام در بامداد روز یکشنبه ۱۵ مهر

بالاترین عرضه و تقاضا در بازار سهام در بامداد روز یکشنبه ۱۵ مهر

ایزو وب: نگاهی به عرضه و تقاضا تابلوی معاملات بازار بورس و فرابورس در بامداد امروز حاکی از آنست که بالاترین عرضه و تقاضا در اختیار صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت قرار دارد.



به گزارش ایزو وب به نقل از مهر نگاهی به عرضه و تقاضا تابلوی معاملات بازار بورس و فرابورس در بامداد امروز (یکشنبه ۱۵ مهر ماه) حاکی از آنست که بالاترین عرضه و تقاضا در اختیار صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت قرار دارد و نماد کروی با تقاضای ۱۳ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومانی پرتقاضاترین نماد بورسی است که در جایگاه بیست و نهم پس از تقاضای بالاتر از ۴ هزار و ۶۷۹ میلیارد تومانی صندوق های درآمد ثابت ایستاده است.
گفتنی است که سه سهم پرداخت، مبین و دلقما به ترتیب در جایگاه ۵۳، ۶۶ و ۶۷ با تقاضای کمتر از ۶، ۴ و ۴ میلیارد تومانی در رتبه های بعدی تقاضا قرار دارند و این در حالیست که سایر جایگاه ها تماماً به صندوق های درآمد ثابت اختصاص یافته است.
اما در سمت عرضه ها صندوق اهرمی اهرم با صف عرضه بالاتر از ۱۷۸ میلیارد تومانی شاهد بیشترین فشار فروش بوده و سه سهم وبملت، رمپنا و شپنا با جایگاه فروش ۸، ۱۲ و ۱۳ و صف عرضه بالاتر از ۱۳۵، ۱۰۵ و ۷۷ میلیارد تومانی در جایگاه های بعدی عرضه قرار دارند.
از طرف دیگر تقاضا در بازار فرابورس در تسخیر صندوق های درآمد ثابت، اوراق مرابحه دولتی (و غیر دولتی) و اسناد خزانه اسلامی است و در ۱۰۰ جایگاه نخست تقاضا اثری از هیچ سهم فرابورسی نیست.
این در صورتی است که جایگاه های عرضه در فرابورس پس از دو صندوق اهرمی موج و توان با جایگاه ۷ و ۱۵ و فشار فروش بالاتر از ۱۳۶ و ۶۱ میلیارد تومانی به سه سهم شفام، خاور و حسینا با جایگاه ۱۹، ۲۰ و ۲۱ و عرضه های بالاتر از ۳۸، ۳۵ و ۲۴ میلیارد تومانی اختصاص دارد.
شایان ذکر این که اوراق مرابحه دولتی و صندوق های درآمد ثابت نیز در میان آنها جای گرفته است.




منبع:

1403/07/15
11:39:13
5.0 / 5
384
تگهای خبر: بازار , بورس , سهام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ایزو وب
ISO Web