ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

ایزو وب: به منظور عرضه خدمات هر چه بهتر به مشتركان، سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول ارتقاء می یابد.


به گزارش سرویس بازار ایسنا به نقل از اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سیار ایران، پیرو عملیات توسعه و ارتقاء سیستم های زیرساختی فناوری اطلاعات همراه اول كه عرضه خدمات نوین بسیاری را نوید می دهد، ممكن است در مقطع به روزرسانی، اختلالاتی در بعضی سرویس های مشتركین دائمی و اعتباری بروز كند كه اپراتور اول پیشاپیش بابت بروز احتمالی این مشكلات از مشتركان خود عذرخواهی كرده است.
این اطلاعیه با تاكید بر عرضه سرویس های پایه به مشتركان اپراتور در طول بازه استقرار سیستم جدید، در مورد مشكلات احتمالی در خرید شارژ یا تعویض بسته ها و طرح های تشویقی اطلاع رسانی كرده است.
همراه اول ضمن تشكر از صبوری مشتركان و همراهان همیشگی خود ابراز امیدواری كرد: با ارتقاء انجام شده بتواند بزودی خدمات متنوع تر و طرح های منعطف تری را به مشتركان خود عرضه كند.



1397/01/29
22:49:37
5.0 / 5
2940
تگهای خبر: خدمات , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
ایزو وب
ISO Web